Salam perkenalan

Salam perkenalan
Noredzan binti A.Bakar bertugas sebagai Guru Besar di SK Dato Abu Bakar Baginda Sepang Selangor .
BLOG INI MASIH DALAM PROSES PEMBIKINAN. HARAP MAKLUM...

Wednesday, April 28, 2010

21 April

21 April 2010

Sepanjang hari ini terasa kepuasan dalam diri kerana beberapa tugasan dan program dapat diselesaikan dengan baik.Antara tugasan mendesak ialah NKRA -SIP untuk SK Dato Abu Bakar Baginda dah key in cantik..Kemudian pengesahan untuk guru-guru yang memohon bertukar perlu disahkan dalam eGTUKAR .Kali ini seramai 3 orang guru bertukar,2 antara negeri dan seorang pindah sebelah rumah saja.Tugas saya mengesahkan, apa alasan mereka kita perlu prihatin cuma sedikit nasihat kepada guru-guruku masalah yang timbul ialah pengurusan pengesahan akan sedikit rumit jika kita bertukar sebelum kita confirm.Beberapa pelawat datang bertemu..Che Mad yang membetulkan mesin fotostat pejabat.Sempat berbual dengannya..yang menarik tentang pandangan politik berkaitan Pilihanraya Hulu Selangor. Saya berfikiran terbuka dan saya menilai setiap buah fikiran beliau..Setiap pandangan saya sambut dengan senyuman..danpositif negatifnya. Kemudian saya dikunjungi oleh teman lama si Wendy so suprise kerana dia on the way ke Hitachi BBBangi.Seronok berbual dengannya yang seorang workerholick.Walaupun dia berbangsa Cina tapi saya kagum dengan kegigihannya...sesuatu yang patut dicontohi.

No comments:

Post a Comment