Salam perkenalan

Salam perkenalan
Noredzan binti A.Bakar bertugas sebagai Guru Besar di SK Dato Abu Bakar Baginda Sepang Selangor .
BLOG INI MASIH DALAM PROSES PEMBIKINAN. HARAP MAKLUM...

Wednesday, April 28, 2010

kelas agama

25 April 2010
Seperti biasa ambil Kak Lang di stasiun komuter, pergi masjid bbn , kelas hari ini menarik.Ustaz Lukmanulhakim memang berwibawa..,kelakar, dan dalam masa yang sama memberi pengajaran .Ya Allah ,lapangkanlah dada kami, permudahkanlah segala urusan kami..dan rahmatilah kehidupan kami. Jauhilah kami dari segala kekusutan, kesulitan, penyakit dan musibah .Berilah kami hidayah dan keampunanMu. Amin.
Telefon Kak Ngah.., katanya kenduri diadakan 1 May nanti dan dek su berangkat ke France 3 May...sabar dan tabah selama 3 tahun nanti hidup di rantau orang..semoga Terima call dari Nek Busu..suruh datang ke rumahnya ambil souvenier dari Hong Kong....amboi asyik berjalan aje nek busu ,usia dah 70+ tapi kuat lagi.Insyaallah saya nak ikut budaya dan gaya hidupnya menjaga kesihatan.
Petang sempat 5X tawaf tasik nilai impian bersama suami. Dia dalam usaha mengecilkan saiz perut..jalan santai..tapi sakit kaki juga..at least berpeluh dan sihat.Malam sama-sama tak makan nasi..itulah rutin kami berdua, sehati sejiwa hingga ke akhir nanti

No comments:

Post a Comment