Salam perkenalan

Salam perkenalan
Noredzan binti A.Bakar bertugas sebagai Guru Besar di SK Dato Abu Bakar Baginda Sepang Selangor .
BLOG INI MASIH DALAM PROSES PEMBIKINAN. HARAP MAKLUM...

Wednesday, June 2, 2010

tips kesihatan

pagi ini lewat sampai ke sekolah..bukan apa ..bila terbangun tengah malam susah nak tidur lagi..maka lewat bangun..bila lewat bangun lewat kluar rumah maka dihambat oleh sesak lepas tol bangi dan sesak di simpang depan mpi..inilah penyakit wanita lima puluhan..terbangun t.malam dan susah nak tidur balik...bila tak tidur for sure..badan jadi lesu keesokan harinya.
cara mengatasi bagi saya ialah aura...dan saya akanmemakai warna-warna yang cerah, membara dan bersemangat..jangan pelik saya yang berusia lima puluhan akan memakai baju merah..polos lagi..kadang2 tudung yang lip lap..kasut dan handbag..itu sebab jangan marah bila saya bershopping ...untuk saya dan kerjaya saya..
semalam pn handon mengedarkan risalah makanan yang perlu dielak oleh pengidap diabetes dan gaut..hai.. setakat ini saya masih belum tersenarai dalam golongan ini tetapi mencegah lebih baik..nampaknya..semua yang lazat2 dah tak boleh makan...sebenarnya dalam islam sendiri dah menyebut bahawa kita mestilah sentiasa bersederhana..maka bila makan pun biarlah bersederhana...

No comments:

Post a Comment